Lapaire Autospa CRM
Lapaire Autospa had behoefte aan een custom ontwikkeld CRM voor hun processenbeheer. De applicatie moest met name geschikt zijn voor tablets.
Belangrijkste onderdelen van het CRM:
- custom ontwikkeld op basis van bestaande bedrijfsprocessen
- voorkant (frontend) met o.a. deze onderdelen:
- nieuwe intakes kunnen doen incl. handtekening van klant
- geoptimaliseerd voor tablets zodat werknemers processen kunnen beheren op de werkvloer
- bij een intake kunnen pakketten worden gekozen, op basis hiervan wordt automatisch een takenlijst aangemaakt
- taken kunnen afgerond worden incl. een optionele tijdsregistratie bij sommige taken
- meerdere 'views' voor verschillende rollen (werkplaatsmedewerker, manager, beheerder)
- inclusief een achterkant (backend) voor overkoepelend beheer met o.a. de volgende functionaliteiten:
- afronden processen
- aanmaken en verzenden van facturen
- globaal klanten- en voertuigenbeheer inclusief een koppeling met RDW
- offertes aanmaken en verzenden
- taken kunnen beheren inclusief deadlines
- applicatie-instellingen beheren zoals pakketten, medewerkers, pakket-taken, etc.